Game review; Wii Table Tennis

Alles over de Wii, spelletjes, nieuwtjes, game reviews enz

Game review; Wii Table Tennis

Berichtdoor Lotje » za 31 jan 2009, 07:54

Rockstar Games komt met een opmerkelijke sportspel voor de Wii: tafeltennis. De game kenmerkt zich door de snelle gameplay zoals tafeltennis hoort te zijn en vooral de prachtige animaties van de tafeltennissers ogen fantastisch. Table Tennis is voornamelijk een multiplayer-spel.

Elke speler in de game heeft zijn of haar eigen voor- en nadelen: de ene kan harder slaan en de andere speelt met meer spin. Dit werkt door in de gameplay. Je moet namelijk echt heel goed nadenken tegen wie je speelt en hoe je hem of haar moet bespelen.

Ik ben bang voor de man die water drinkt, want hij herinnert zich vanmorgen wat de rest van ons gisterenavond zei.
Lotje
Beheerder

Highscores: 21

Re: Game review; Wii Table Tennis

Berichtdoor Lotje » za 31 jan 2009, 08:00

Hmm ik weet het niet hoor... Ik heb het spel maar een keer geprobeerd maar vond het niets aan.
Het was heel moeilijk om de bal te raken, en als je nou eenmaal Wii Sports Tennis gewend bent moet je hier wel erg veel geduld voor hebben (niet mijn sterke kant). Alles gaat heel snel en de bewegingen kloppen volgens mij niet.
Dit spel verkoop ik nog wel.

Punten:
3
Ik ben bang voor de man die water drinkt, want hij herinnert zich vanmorgen wat de rest van ons gisterenavond zei.
Lotje
Beheerder

Highscores: 21

Keer terug naar Wii